10 feb. 2009

Suck, vad irriterande!

Ibland blir jag så himla irriterad. Det är något pucko som tagit pengar från mitt konto. Jättestörigt! I fredags när jag skulle handla lite mat gick inte mitt kort igenom. -Uttag medges ej: står det på terminalen. Pinsamt eftersom jag var helt övertygad om att jag hade pengar och hade använt kortet tidigare på dagen. Jag tog ett utdrag på mitt konto under helgen och där stod att jag hade 3.48 (?) och att det hade gjorts ett större uttag på fredagen (vilket jag vet att jag inte gjort!). Så det verkar som att det är fler än jag som använder mitt konto. Ska ringa banken imorgon och höra hur jag ska göra.

Men fy vad störigt, jag hade ju tänkt använda upp dom pengarna själv.
Är det så här det känns att vara en fattig student?

1 kommentar:

Anonym sa...

HEY.... Man får inte ta någon annans pengar!