2 feb. 2009

Jag vill ha kärlek i sovrummet



Såg precis ett inredningsprogram på tv där inredarna frågade hur kvinnan ville ha sitt rum, vad hon hade för önskemål och vad hon tyckte om. Hon svarade att hon gillade nougat, tyckte om vanilj som doft och önskade sig ett kvinnligt rum. Ett rum som man direkt märkte tillhörde en kvinna var vad hon önskade sig. Resultatet blev ett rum med en tapet som var röd-orange i botten med stora bruna ringar som hängde samman med varandra. Mattan som var en heltäckningsmatta var smårandig i brunt, rött, orange, svart och gult. Hemsk! Möbler och övrig inredning går jag inte in på men visst låter det inte speciellt vackert. I mina öron låter det jätteful och det var det verkligen. Nä tacka vet jag färgen kärlek. Den skulle jag vilja ha i mitt framtida (förhoppningsvis) sovrum. Den färgen är ju helt underbar att sova i/till.

Inga kommentarer: