23 feb. 2009

Kan du gissa vad det är?

Efter sex skol-lediga och sköna dagar är det dags för ny delkurs imorgon, hälsoutveckling och innovativa processer. Säkert intressant.
Dagarna som varit har jag tillbringat hos Björn. Han har fyllt år, 40 år och det har firats i dagarna tre. Av mig har Björn inte fått någon present ännu. Den är så klart inhandlad och välplanerad men han kommer inte att få ta del av den ännu. Tanken är att jag ska ge honom ledtrådar som han kan klura på fram till dess. Först ledtråden som han fick på sin födelsedag var:

"Jag hoppas att du inte är höjdrädd?! Det är många som väljer att göra detta vid denna tid. Man kan göra det ensam, två eller flera stycken. Men du ska göra det med mig!"

Vad tror du att det är?

Imorgon kommer en ny ledtråd med posten så den kan jag inte skriva in här ännu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen jag är ju sååå nyfiken ju....snälla ni kan ni inte komma på vad det är??!!
/B

åsa sa...

Nu råkar ju jag veta vad det är...
Så B du kan få köpa extra ledtrådar av mig...
grattis till dig!
mvh åsa

Anonym sa...

ååå va roligt med så fiffigt gjord present, inte för att jag lyckats klura ut vad det är än, men tillslut kanske poletten trillar ner?
du får gärna maila tips till mig, Daniel blir 30 i juni och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på till honom..
hoppas allt är bra annars och att du hann njuta av dina 6 lediga dagar! :)
kraaaam