25 feb. 2009

Ledtråd nr 2

Då var det dags för ledtråd nr 2:

"I en tidning häromdagen läste jag en artikel om precis det som du och jag kommer att göra, snart…….. Jag vet att du inte har någon allergi för att kunna vara med om denna upplevelse. Men om du hade haft det skulle du behövt knapra storpack allergimedicin, för detta är svårt att undvika i vår situation"

Jag vet inte riktigt om jag kanske uppskattar detta mer än Björn. Själv är jag så himla nyfiken att jag mer än gärna talar om vad jag handlat i present. Så nu håller jag egentligen på att spricka för jag vet att det inte blir bra om jag talar om det. MEN JAG VILL!! Så det är helt otroligt att jag lyckats hålla mig så här länge. Åsa, jag tror att du får stötta och peppa Björn att hålla ut och längta. För kanske tycker jag det är mer skoj än Björn och du vet ju själv vilken hög trivselfaktor detta är, och att han kommer få vara med om något som är härligt/mysigt/skoj/givande/romantiskt …….

4 kommentarer:

åsa sa...

Om Björn vill så kan jag byta mig till hans present mot tja, ett puzzel kanske.. Det är en fantastisk gåva B ska få och mer än halva grejen är ju all spänning innan...

Anonym sa...

Hmmmm....ingen mer ledtråd i posten idag heller...snyft. Åsa vad kostar dem? Give me! Jag har snart gissat på aaaaaaaaaaaaallt ju.
Gammel Björn

åsa sa...

Björn kan du Arjas låt "Högt över havet"....?

Anonym sa...

Jaa den låter har jag hört live många gånger....men jag har gissat på balong, flyg, fallskärm, bungy jaa...typ ALLT men det är Fel Fel Fel fel som Brasse hade uttryckt det. Nu har jag nynnat låter 2374 ggr och fortfarande inte kommit på vart vi skall resa..hehe. Tack ändå Åsa....hoppas du inte är bakis imorgon (söndag)...jag skall dammsuga kl 07:00...om hon inte berättar...hehehe. /B