13 feb. 2009

Nu ger jag snart upp

Nu har jag suttit och väntat på den j-a tentan sen åtta i morse. Och fortfarande ingen. Jag är inte lite stressad längre utan bara jätteilsk. Usch vad irriterande. Jag har ju inte tid att sitta här och vänta. Men under tiden som jag suttit här och väntat har jag hunnit med en hel del. T ex
- Hämtat min tv från reparation
- Läsa färdigt nämndshandlingarna
- Haft Cina och mamma här på fika
- Gjort fyra (!) blogginlägg
- Gjort klart mitt anförande till MQ-utbildningen
- Tvättat
- Diskat
- Ätit mackor och te tre (!) gånger
- Surfat i det oändliga
- Norpat ögonbrynen
…….och nu ska jag måla naglarna.


Snackar om att jag är JÄTTEUTTRÅKAD nu!

2 kommentarer:

åsa sa...

Har den inte kommit än! Men tänk vad mycket du fått gjort.
Söt bild!

Anonym sa...

hoppas den kommit vid det här laget! skönt att få så mycket annat gjort, men jag fattar att du varit frustrerad! hoppas den går undan när du väl har den :)

du, du kanske har nåt tips till min hemtenta som jag ska skriva.. jag ska göra en internutbildning inom äldreomsorgen, men har ännu inte kommit på vad jag vill att den ska handla om, visst har jag idéer, men inte landat än.. tips mottages alltså tacksamt! :)

hoppas du får en toppen helg med allt som stod på schemat! :)

goa kramar till dig!