23 apr. 2009

Som en berg- och dalbana

Mitt liv just nu går lite upp och ner. Jag har ju haft lite strulit med att hitta en sommarjobb som har med min utbildning att göra. Jag trodde inte riktigt att det skulle vara så svårt. Så i förra veckan när jag fick jättepanik och stress och började jag ringa runt till en massa olika hvb-hem och dylikt. Det resultetade i att jag har pratat med en massa som redan gjort sin sommarplanering (så klart!), en del som är intresserade, jag har mailat cv och känt både hopp och förtvivlan. Men idag ringde en kvinna som driver en verksamhet för utsatta barn, hon talade om att hon var mycket intresserad och ville erbjuda mig jobb från mitten av juni till mitten av augusti. Låter kanon! Vi bestämde att vi skulle träffas och sen får vi se. Men det låter helt klart lovande. Hade ju varit så himla skönt om det kunde lösa sig, plus att det är inom en verksamhet som jag har användning för sen.

Så just nu är jag på topp!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter jätte kul.. Håller bägge tummarna för att det ska gå vägen.. Stor kram! /jossan