14 apr. 2009

Gnälliga jag

Då var det dax att ta tag i livet efter lite ledighet i påsk. Men inte blir det som tänkt. Mina planer idag var att plugga, plocka undan hemma, träna på Gerda och sen på soc.nämnd i kväll.
Hitintills har jag fått plugga en del och sen sovit i några timmar. Fattar inte riktigt vad det är med mig och min kropp. Jag tyckte att jag var färdig med förkylningen som jag fick efter Amsterdam, men tydligen inte. Just nu känns det som att jag har en hel snorfabrik i bihållerna och som om jag bor i en bastu.
Men men, det går över när jag gift mig.

Nu kallar nämnden snart på mig. Det blir säkert en lång kväll eftersom vi ska besluta om budgeten.

3 kommentarer:

Fia sa...

gift dig? hm.. har man missat nåt eller säger man så?

åsa sa...

Skulle vara skoj att se lite bilder från er Amsterdamresa.
Hör av dig när du är snorfri så vi kan träna.
kram

Anonym sa...

Stackars liten...hoppas du inte gift dej bara...snyft. P&K /B