16 apr. 2009

På en annan semester

Ikväll har jag varit hemma och fikat hos Cissi. Vi kollade lite foto och videofilmer från olika semestrar. Och så klart börjar jag längta efter en lång härlig sommar med en massa sol, bad, vänner, kärlek och allt annat som hör sommaren till. Cissi och jag har varit på många semestrar tillsammans så vi vet hur vi funkar och är. Tur är nog det eftersom jag har en tendens att ibland bli en aning osocial och gå in i mig själv. Då är det bara böcker, korsord och tankar som gäller för mig. Foto är i alla fall från Can Pastillo på Mallorca (älskar det stället). Visst ser det härligt ut?
Här är en typisk semesterbild på mig när jag "är inne i mig själv". Eller hur, Cissi?

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut. Det är så det ser ut när vi är iväg. Ganska smart tycker jag. (Förutom när vi tar oss objudna in på pool-parties och försöker "smälta in i mängden" bland en massa spanjorer.... - men det förtränger vi.) Hi

/Cissi