2 okt. 2008

Jag lovar att..........


Jag lovar att till nästa delkurs ska jag vara mycket flitigare än vad jag varit under denna. Jag har verkligen inte varit en flitig student under dessa fem veckorna och fick nog en liten släng av tentaångest i fredags. Men det varade inte så länge utan istället var det bara att köra på. Kändes inte som att jag kunde reta mig på att jag inte läst tillräckligt när väl hemtentan är ute. Istället blev det full fokusering i några dagar så att jag kunde lämna in tidigare är slutdatum. Som ett litet plus kan man säga att jag har fått en hel veckas ledighet innan den nya kursen börjar.

Tror i och för sig att denna kurs (klassisk och modern organisationsteori) blir mycket mer spännande. Egentligen märkligt att jag varit så slö eftersom jag i vanliga fall är superorganiserad och ambitiös när det gäller studierna, oavsett om jag tycker kursen är intressant eller inte.

Men jag lovar att nu blir det nya friska tag.

Inga kommentarer: