6 okt. 2008

Boxträning med Cina


Ska snart iväg till Gerda och träna box med Cina. Ska bli skoj (och svettigt!) Gillar denna typ av träning för att den är intensiv, krävande och varierande. Plus att jag får boxa lite på syster och plocka fram mina 37 % av ondhet. Cina har visserligen inte tagit testet och kollat hur pass ond hon är men här följer min teori: hon är nog faktiskt en ganska ond (typ som jag) men döljer det väl. Man får liksom locka fram den och när det väl är framme är den det med full styrka. Märkte det genom att trissa upp henne under träningen och visst sjutton var slagen mer kraftfulla efter ett tag. Så det ska bli skojigt att se vem av oss som har haft en jobbig helg och behöver avreagera sig?
Kanske har jag en blåtira imorgon?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig också.. Japp Daniel blev tagen på bar gärning med Stor tv! :) jag skrattar bara lite åt det ;)