22 feb. 2010

Sportlov eller inte

Nu är det sportlov, för skolelever då men inte för mig. Visserligen har jag det väldigt lyxigt nu. Jag har knappt några föreläsningar utan får själv lägga upp planeringen. Passar mig ypperligt, jag trivs bäst med att sitta hemma och läsa. Lyxigt värre!

I fredags fyllde Björn 41 år. Emma och jag gick upp extra tidigt så att vi hann med att sjunga och ha presentöppning innan jobb och skola. Vi hade handlat en plånbok, långärmad turkos V-ringad tröja och två reseböcker om LA och San Fransisco. Tror att han blev nöjd med allt men han ville gärna ville byta plånboken till en med flera fack. Senare på kvällen hade vi bjudit hem till födelsekalas för Björn. Mycket trevligt, mycket folk mycket mat och mycket skratt!

Här en en bild får min present till Björn förra året (Amsterdamresan).

Inga kommentarer: