5 feb. 2010

God mat och min dag

Har precis avnjutit en mycket god middag, fiskgryta med soltorkade tomater a la Emma och Sara. Mums mums! Är mätt och nöjd. Ska snart sätta mig ner i soffan och invänta Let´s dance. Dagen har bestått av föreläsning i förmiddags, sen en fika hos mamma, lite nödvändig shopping m a o mat, hudlotion, schampo, balsam, tvättmedel, tandkräm och blommor. Sen hem och tvätta, ordna och fixa innan Björn och Emma kom hem.

Förresten: idag körde jag till skolan. Jag brukar ju ta tåget men körde idag eftersom jag skulle ordna och fixa lite efter skolan och för att jag skulle hinna skriva ut lite papper och låna kurslitteratur i bibblan. Och det var verkligen tur att jag körde tidigare. Det tog mig 25 minuter att hitta en parkeringsplats, och det var inte speciellt nära till skolan. Och dyrt var det oxå. Jag tror bestämt att det blir tåg på måndag!

Inga kommentarer: