12 mars 2009

Skit oxå!!!

Nu är jag nog helt chockad. Jag har precis varit inne på skolsidan för att kolla om tentaresultaten var inlagt. Och mycket riktigt var resultatet där. Det som är lite dumt är att jag inte klarade den. Helt otroligt! Så himla drygt! Jag kollade så klart direkt när omtentan var och det visade sig att jag egentligen inte har tid att sitta med en tenta då. Jag kommer att få göra en tenta som normalt är på sju dagar på två dagar. Fy bubblan, känner redan stress! Om jag ska se något positivt med att kugga på en tenta är det i så fall att jag är en erfarenhet rikare. Nu vet jag hur det är att misslyckas och inte bli godkänd. Tror att jag ska gå och dra något gammalt över mig nu…… Skit också!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ajdå min skatt. Ta med böckerna imorgon så kan jag stå på stegen och förhöra dej ;-)
Miss U /B

Anonym sa...

tråkigt! tyvärr är det ju sant som du skriver.. det är en bra erfarenhet och bli kuggad nån gång också..

hoppas att det är bra annars och att ni hittar på nåt uppmuntrande mys i helgen istället ;)
kram