26 mars 2009

Så bra det känns i mig!


Klockan är ett och äntligen är jag färdig med min tenta. Så himla skönt!! Och det bästa av allt är att jag är toknöjd (hoppas läraren oxå blir det?!) Eftersom jag kuggade på förra har jag varit en aning nervös för denna och antagligen kommer jag att vara det tills jag får resultaten om tre veckor. Men jag känner i alla fall att jag inte kan göra mer med den. Tentan är helt enkelt skitbra! Nu ska jag ut i köket och diska. Där är ett helt berg av smutsiga tallrikar och glas som väntar på mig. Suck!
Varför kopplar jag inte in diskmaskinen?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm.. koppla in diskmaskinen vettja.. helt underbart faktiskt..!

Anonym sa...

Men var skall du då ha alla platspåsar? Hihihihi....imorgon åker jag troligen till Thailand!
Har fått order om att ha passet redo ombytt till badbyxor och kläder för 3 veckor...jag älskar dej hjärtat!