17 mars 2009

Kan du gissa detta?

Jag kom på att jag helt och hållet har glömt att lägga in ledtrådarna som jag gett till Björn. Så med andra ord kan ni nog räkna ut att han inte lyckats lista ut vad det kan vara. Här kommer ledtråd 3-5:

”På stället vi kommer att var på finns mycket vatten. Men det är kanske inte det vattnet som jag skulle välja att bada i. Här är det också många som väljer att bli lite snurriga. Antingen är det att avstå eller är det bara att hoppa på”

”Du kommer att få vänta ett litet tag till men i tanken till dess, tycker jag att du ska ha en kall och god öl som är lokalt bryggd. Om tillfälle ges och förutsättningarna är rätt kommer du också att få känna och se på lökar”

”Vi kommer att göra en resa tillbaka i tiden och förhoppningsvis göra ett hembesök hos en flicka och hennes familj. Deras dörr bestod av en bokhylla och bakom denna bokhylla höll dem sig gömda för omvärlden under ett par år”

Kan du gissa vad det är?

2 kommentarer:

åsa sa...

jaha, det var den överraskningen det..... Minns inte alls vissa ledtrådar.....

Anonym sa...

jaaa vet vad det är! så bra grej sara! :) åå bra ställe :) gillade själv det stället.. ;)
först funderade jag på en plats "här" men sista ledtråden fick mig att komma på vart det va..