3 mars 2009

När du behöver guidning i Lund

Idag har det verkligen känns som att jag varit en levande karta över Lund. Jag har blivit stoppad av inte mindre än fem personer som behövt hjälp att hitta till olika platser. Det har varit allt från rättssociologiska institutionen, city kliniken till stortorget, biblioteken och skissernas museum. Funderade ett tag på om jag skulle gå in till turistinformationen med mina kontouppgifter så att de kan sätta in lite lön till mig. Till en av personerna gav jag faktiskt fel vägbeskrivning så då var jag tvungen att gå tillbaka och ge nya anvisningar. Men det gjorde inte så mycket för jag fick några extra steg i min räknare. Idag har jag faktiskt kommit upp i 13 878 steg. Bra va?

1 kommentar:

Anonym sa...

13878 steg är väldigt bra jobbat hörru! :)
jag kanske borde leta reda på min stegräknare jag me.. hm..