5 dec. 2008

Nu har jag bestämt mig


Idag har jag varit och träffat min mentor. Känns så himla bra. Jag är supernöjd med henne och helt övertygad om att detta kommer bli mycket givande träffar. Ska förresten kanske tala om att jag äntligen har bestämt mig för att stanna kvar på Mah. Det som fick mig att bli helt övertygad om att vara kvar var faktiskt just mötet i dag med mentor Pernilla. Ser verkligen framemot nästa träff med henne.
Jag klarade förresten tentan. Skönt! Nu kan jag lägga det bakom mig och fokusera på nästa kurs.
(glömde berätta att min mentor är verksamhetschef på bryggeriet, därav skateboardbilden)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till tenta! det glömde du ju berätta. Ses imorrn...miss U

Anonym sa...

Grattis till tentan! Alltid lika skönt och roligt när man klarat dom. Kul att mentorn känns bra och att du bestämt dig nu för vart du ska plugga... Massa kramisar // Jossan