13 dec. 2008

Jag antog utmaningen

Jag antog utmaningen från Åsa men har brutit lite från reglerna.
Här är i alla fall mina svar:

8 favoritprogram
Desperate housewifes
Greys anotomy
Dokumentärer
Boston Teaparty
Bonde söker fru
Nyheter
Komediserier
Deckare


8 saker jag gjorde igår
Bloggade
Löste korsord och soduko
Träffade Malin på lunch och shopping
Hostade, sov och hostade
Skrev kärlekshälsning
Pratade i telefon m vänner
Filosoferade
Kolla idol

8 saker jag ser fram emot
Skidresan i Åre
Peter Jöback på arenan i kväll
Träffa Björn senare i kväll
Att bli av med förkylningen
Nya kursen i skolan
Snötäckta gator
Julbord på hypo

Sol och värme

8 favoritrestauranger
Atomsfär
Grand
Årstiderna
Masala
Gräddhyllan
Stäket
Italia
Hypoteket

8 saker på min önskelista
De underbart vackra sandaletterna
Fred på jorden
Hälsa, lycka och kärlek
En lösning på miljöfrågan
Resor
Spa
Nytt träningskort
Bil

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort! Det är ju inte jag som startar utmaningarna.........jag bara skickar vidare.........
Vilka hemska skor du önskar dig. Jag hade inte kunnat gå en meter med dom.
KRAMMMMMMMMMMMMM

Anonym sa...

tar ett par dagar (en vecka på gotland) över jul. ska bli skönt det.. Nyår i öret dock! Hur ska du fira helgerna? Kramis // Jossan