19 dec. 2008

Jag har fått den bästa julklappen

Idag har jag ägnat en del av dagen till att strosa runt i stans många affärer efter julklappar. Eftersom jag redan innan hade planerat ut det mest jag skulle köpa gick det hur smidigt och bra som helt. Den sista klappen har jag precis ordnat. Skönt! Nu är det bara till att vänta in julen och njuta av dagarna.
I stan hann jag också med en fika med Åsa och en MYCKET aktiv David. Vidare blev det ett besök hos mamma på USiL och sen hem för att slå in paketen. Väl hemma upptäcker jag att jag har fått en brev från min läkare. Härligt, blir min första tanke. (av alla sjukhusbesök och kontroller har jag lärt mig att ett samtal från läkaren betyder dåliga besked och ett brev betyder glädjande svar). Så när jag öppnar brevet ser jag att det är svar från CT:n som jag gjorde nyligen. Så här stod det bl a: "det finns inga hållpunkter för spridning av ögontumör".
Tack för det Dr Vesna. Du har precis gett mig den bästa julklappen!


En härligt aktiv och go David

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jätte glad för din skull.. Det brevet utnämner jag till årets bästa julklapp! Kramar //Jossan

Anonym sa...

Jag håller med Jossan, vilken fin julklapp till oss alla.
KRAMmmmmmmmmmmmmm
Mys nu på med din björn....

Anonym sa...

Vilken bra julklapp! Nu blev jag glad :)
God jul på dig Sara, hoppas du får det jätte mysigt! :)
kram