12 dec. 2008

Jag är kär!!!


Hittade ett par supervackra sandaletter på stan idag. Självklart vet jag att dom är totalt opraktiska, inte går att använda ute nu, får fötterna att vilja ta in på spa efter en helkväll och inte är vad jag borde lägga mina pengar på nu. Men visst är dessa sandaletterna vackra? Och visst hade dom suttit perfekt på mig? (är visserligen mina fötter på bilden) Och visst måste jag bara ha dessa underbara sandaletter? Jag känner riktigt hur dom kalla på mig.

Vem kan egentligen motstå dessa klackar? Jag ska ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom var riktigt tjusiga. Förstår verkligen att du är kär. Men akta dig för att traska runt i dom just nu.. Inte så kul att frysa tårna av sig :)

Kramis! // jossan

Anonym sa...

KÖP!
ETT MÅSTE!
gaaah, det gör ont i mig så snygga dom är!
Köp dom, så kan du rapportera till tjockisen sen hur underbart snygg du kände dig när du klädde upp dig med dom ;) För mig är det inte ens nån idé att kika åt det skohållet än på ett tag..

Tack för den fina kommentaren i min blogg!
Kram på dig!