8 dec. 2008

Mamma Mia, vilken svindel!

Var på Malmö arena i söndags och kollade Mamma Mia med mamma, Cina och Sandra. Musikalen var helt klart jättebra och mycket sevärd. För mig var det första gången på arenan och visst var det imponerande. Det enda som jag kände var lite jobbigt var att lutningen på de olika sektionerna och raderna var så kraftig att jag fick svindel?! Låter helt sjukt men jag satt faktiskt och tryckte mig mot stolsryggen för att slippa känslan av att trilla. Tycker själv att jag låter som en gnatig gammal kärring nu men det var faktiskt obehagligt. Jag var lite höjdrädd redan innan jag opererade bort ögat men i samband med att synnerven kapas förlorar man avståndsbedömningen vilket gör att jag upplever höjdskillnader som mycket värre. Men men.


På lördag är det dax igen. Då ska jag och en vännina lyssna på Peter Jöback. Hoppas det också är lika bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sara, det finns en utmaning på min blogg om du har tid och lust!!!
kram kram