2 sep. 2009

Thailand runt?!


Ny vecka, ny o! Efter att har avverkat Koh Chang mfl oar kande vi att det var dax for lite tempo. Och vad ar inte lampligt om inte Phuket. Att vi skulle resa fran ena andan av Tailand till den andra bekymmrade oss inte. Vi avverkade 6 timmar i minibuss och sen 2 timmar i flyg innan vi hanmade pa vart nya boende, ett riktigt lyxigt och fint resort. Tanken med att oxa aka hit var att overraska vanner till Bjorn som ar har nere pa smekmanad. Sagt och gjort, igar kvall hade vi en helrunda i Patong med de nygifta paret. Mycket skoj!

Vidare planer ar att ev ta en tur ut till Phi-phi Island och stanna dar nagon natt. Kanske gor vi oxa ett kortare besok pa Koh Lanta om vader och hav tillater. Sjalvklart hade det varit jatteskoj att vi visa "mitt Lanta" for Bjorn men om det ar helt for aggresivt hav far vi hoppa over det. Vi far se!

Forresten jag har ju glomt att beratta. I forrgar raknade jag Bjorns moskitobett, 123 st. Stackaren har snart kliat sonder sig. Sjalv ar jag mycket stolt over mina 12 st!!

1 kommentar:

Roger Carlzon sa...

123 bett, de låter ju inte direkt upphettsande...
Asg...hahahaha

/Hade gött och välkomna hem!
/Roger