23 sep. 2009

Nu går det undan!

Det känns som att höstterminen precis börjat men igår avslutade vi faktiskt den första delkursen, vilket känns helt förvirrat. Eftersom Thailandsemestern krockade med skolstarten blev det att jag missade de två första veckorna i skolan. Förutom en massa litteratur missade jag en del obligatoriska moment vilket har lett till kompletteringar. Dessa bestod av ett muntligt förhör av läraren på allt som de hitintills gått igenom. Puh! Så för min del har det blivit massor med extra pluggande sen vi kom hem från semestern. I tisdags hade jag mitt läxförhör med läraren och det blev bra. Jag blev godkänd! Nu fortsätter vi terminen med samhällsekonomi, sen blir det uppsatsskrivande.

Bilden har egentligen inte så mycket med inlägget att göra men jag tycker den är så söt.

Inga kommentarer: