24 juni 2009

Nu liknar jag en zebra


Det var varit en underbart fin dag idag och den har jag tillbringat i Lomma med mamma, Emma, Sandra, Linnea och Emilie. Solen har står på, vattnet har varit varmt enligt vissa men ganska kallt enligt mig. Så som den badkrukan jag är har det inte blivit något dopp. Det närmast bad jag kom var att vadda längs strandkanten när det blev för varmt att sitta och sola.


Solen har som sagt tagit och eftersom det för min del blivit mest strandsittande ser jag mer eller mindre ut som en zebra nu. Och det handlar nog om att brassestolen var konstigt vinklad så att min mage la sig i konstiga vek. Eller?

2 kommentarer:

beryl sa...

Jag tycker Zebror är vackra, själv blir jag som en kokt kräfta.
Kram Beryl

SaraLilja sa...

Nämen Hej Beryl!
Vad roligt att "se" dig här. Visst är det märkligt att man aldrig lär sig att solen är stark. Hoppas att allt är bra med dig och Bertil? Hade varit skoj om ni kom och hälsade på en dag.

Kram S