17 juni 2009

Hur kan det göra så ont när den är så mjuk?

I dagarna två har vi heldagar med fullmäktige i Lund. Det innebär mycket sittande (?!) vilket min rumpa inte längtar efter idag. Anledningen är att jag i tisdags var ute och paddlade kanot med Björn, Emma och Jonna. Det var en härlig dag med mycket skratt men med en mycket öm kropp i dag. På tal om rumpa, var det i kanoten en hård sits som min stackars rumpa inte tyckte speciellt mycket om. Så nu gör det ont, ont, ont!!

Jag har bestämt mig för att försöka hålla politik utanför min blogg och därför tänker jag inte kommentera dagens debatter här. Men gå gärna in på http://virtuelldialog.se/kommunfullmaktige/ och följ oss.

Och angående kanotturen kommer det ett längre inlägg i dagarna när jag har tillgång till bilderna. Nä, nu måste jag upp och röra på min lilla rumpa.

Bilden har egentligen inte så mycket med inlägget att göra men visst är den fin?

Inga kommentarer: