11 juni 2009

Facebook eller inte?

Att vara med eller icke vara med, det är verkligen den stora frågan just nu.

Det handlar om facebook och dess enorma påverkan på folk. Det känns som att ”alla” är med där nu och det är ofta jag får frågan;
- Är du inte med i facebook? Jag letade efter dig.
Svaret från mig blir då;
- Nej, jag är inte med. En gång i tiden var jag det men tröttnade när nyhetens behag hade lagt sig. Men vi får väl se…. Kanske är jag där snart igen.

Vad tycker du? Ska jag vara med eller icke vara med? Ibland känns det lite ensamt här utanför facebook-världen

2 kommentarer:

åsa sa...

kom med, kom med på facebook....
skulle vilja att du var där..
kram

Anonym sa...

Såklart du skall vara med älskling!
Annars kan jag ju inte skiva mitt info "Gift med Sara Lilja" ;-)
Nu skall jag hoppa i duschen och sen krypa ner till dej. P&K /B