27 maj 2009

För ett år sedan

För ett år sedan (minus en dag) hade jag och Björn vår första date.

Det var en måndag och strålande väder. Jag var skitnervös och försökte dämpa det med Åsa i luren under tågfärden. Björn och jag hade bestämt att han skulle möta upp på tågstationen och där stod han……Efter en snabb rundvandring i hans hus åkte vi till Borstahusen och åt en lunch. Under samtalets gång kom vi på att vi faktiskt hade träffats genom jobb tidigare. Men men, sånt händer och ibland är världen liten. I alla fall fortsatte vi eftermiddagen. Vi åkte in till staden så att jag kunde köpa en bikini (!) och sen tillbringade eftermiddagen vid poolen hemma hos honom. Daten utvecklade sig till middag, och så småningom till frukost. Och så klart är det den bästa date jag varit på.


Tack älskade för att du frågade mig om vi skulle byta…….

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är så glad för din skull Sara.. Du förtjänar endast det bästa!

Anonym sa...

Åhhh jag blir varm i hela kroppen...du är ju såå go min älskade! Nu längtar jag ju ÄNNU mer till fredag. Jag älskar dej!