24 nov. 2008

Om en månad är det julafton

Om exakt en månad är det julafton och det är säkerligen många som längtar efter den (och jultomten). Jag längtar också men inte lika mycket som jag längtar efter att komma iväg på skidresan. Resan och boende är bokat och betalt så nu återstår bara en evig väntan. En klar nackdel när man bokar i förväg. I alla fall blir det jag, Cina, Sandra, Tintin, Björn och Emma som susar ner för Åreskutan i början av januari. Ska verkligen bli döskoj.
Detta är verkligen något som jag ser fram emot. Om 40 dagar………..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att ha något att längta till. Just nu längtar jag efter julskyltning, december, julafton och Teneriffa.
Kram kram

Anonym sa...

Ååå va avundsjuk jag blir, vill också åka..
Nån gång i februari kanske vi gör en 2 dagarstripp när min lillebror hyr stuga, men då får jag vackert knalla med barnvagn nedanför backen..
Får bli nästa vinter ;)
Njut åt mig med! :)