4 nov. 2008

Malmö by light

Ikväll har jag varit och kollat ”Malmö by light” med Björn och delar av hans familj. Vi strosade runt och kollade på nya, fantasirika och intressanta lösningar på ljussättning.
"Malmö by light" innebär nämligen att vissa utvalda företag, konstnärer och designers får visa upp olika sätt att ljussätta i parkmiljö. Så istället för att gå igenom slottsparken med ljus från vanliga, tråkiga lyktstolpar hade Slottsparken förvandlats till ett lite roligare ställe med tänkvärda lösningar för att lysa upp.

Björns och BeCe
Ljudproduktions bidrag heter stjärnfall och jag tyckte givetvis det var det bästa!
Tyvärr har jag inte någon bild på det utan det får istället bli på allt ljus på mig som jag också tyckte om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte oxå Stjärnfall är bäst :-) Hehehe... B