23 sep. 2008

Älskar cheesecake

Ojojoj vad jag har ätit mycket cheesecake ikväll på födelsedagskalaset. Finns nog faktiskt inte någonting kak- och glasslikt som är godare än syster Cinas cheesecake. Så givetvis har jag redan lagt in en beställning till min egen födelsedag. Som sagt är jag nu supermätt men längtar redan tills jag får njuta av nästa.
Nyfiken som jag är lyckades jag också luska ut en födelsedagspresent till mig och den upplevelsen ser jag verkligen framemot. Ska bli jätteskoj! Skönt också att slippa vara nyfiken och tänka på det.
Presenterna som jag gav Sandra var tydligen en fullträff. Jag gav henne ett ”friends”halsband+örhänge samt Björn Borg underkläder och Sandra blev så lycklig över underkläderna att hon knappt visste vart hon skulle ta vägen. Ack ja, dagens ungdomar!


Det var detta som jag lyckades luska ut!

Inga kommentarer: