19 sep. 2008

Kräftskiva idag


Idag ska jag gå på kräftskiva. Ser framemot det mycket, ska bli skoj och givetvis är det alltid gott med kräftor. Är nog inne på min sjunde kräftskiva i år. Och längtar redan efter nästa…….. Det enda som kan bli sådär ikväll är att vi ska vara ute och jag som hade tänkt ha min lilla klänning på mig. Men förhoppningsvis är det kanske inte så kallt ikväll. Snacka om önsketänkande! Om inte annat har jag varit förkyld i veckan så jag är väl insatt i att snörvla och hosta så det blir nog antagligen en fortsättning på det nästa vecka också. Ja ja, det blir nog skitbra!
Har precis ätit en god frukost, så skönt när man kan sitta länge och käka frukost, läsa tidningen/bloggar och skriva lite. Hade tänkt göra så lite som möjligt fram till det är dags att göra sig i ordning inför kräftskivan. Blir nog att jag bara slappar i soffan med datorn på magen och fjärrkontrollen i handen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur var det på kräftskivan/poolfesten?? Hoppas att du inte frös. kram åsa