16 juni 2010

En ny erfarenhet från sjukan

Nu är jag en erfarenhet rikare. I samma sal som jag ligger en kvinna som snarkar och hon snarkar både högt och mycket, dygnet runt! Jag vill inte säga till henne stup i kvarten eller knuffa till henne varje gång så första kvällen när jag skulle lägga mig frågade jag personalen om de möjligtvis hade ett par öronproppar. Jo visst hade de det och jag ljuger inte om jag säger att jag har använt öronpropparna väldigt flitigt dessa dagar.

Imorgon ska jag äntligen få åka hem och jag längtar efter att få hantera snarkningar som kommer från Björn precis innan han somnar. Då sräcker jag gärna ut handen och puffa till honom lite lätt! Längtar.

Tänk att kunna sova så här gott i alla lägen. Kortet är från vår resa till Thailand förra året. Bilden är tagen INNAN planet lyft från Kastrup!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som värsta festival-yran fast utan musik... Jag hade inte öronproppar när jag var på konserterna - utan när det var dags att sova i tältet.../Cissi