29 dec. 2009

Plugga och jobba

Hade egentligen tänkt mig att göra en ”detta var mitt 2009” men kom precis på att jag inte har så många bilder tillgängliga just nu. Kanske imorgon?

Dagarna sen jul har varit härliga. Jag har jobbat en del men också kunnat vara hemma eller hittat på något med Björn. Julshopping har jag in i det längsta undvikit men idag fick det bli en runda på stan. Jag var nämligen tvungen att handla ett par pyjamasbyxor till imorgonnatt när jag ska jobba. Jag är en extraresurs i morgonnatt eftersom vi har det turbulent just nu på jobb och känner inte att det är okej att springa med rumpan bar på jobb. Jag hann också med att handla en snygg nyårsklänning med tillhörande bolero, en långkofta och massor med smink och krämer. Samt ta en fika med Annelie och klippa mig!

Björn har varit och kollat på motorcross på Malmö Arenan så jag har passat på att plugga en del. Skönt om jag lyckas bli klar med uppsatsen denna vecka. I så fall innebär det att jag får en hel vecka (plus lite till) där jag bara kan slappa och göra ingenting! Så nu tror jag bestämt att jag ska plugga vidare…………..

Denna bilden hade Björn lagt på skrivbordet på sin dator. Längtar dit igen!

Inga kommentarer: