14 dec. 2009

Mina valord

Imorgon är sista dagen för att lämna in information om en själv och vad man vill arbeta med om man blir vald till kommunfullmäktige. Självklart vill jag vara med och detta är vad jag skickade in till mitt parti:

Detta är vad jag vill arbeta med för att göra Landskrona stad attraktivt som boendekommun:
Omsorgsverksamheten
– genom valfrihet och självbestämmande kan vi öka möjligheterna till ännu bättre omsorgsverksamhet. Jag vill arbeta för etableringen av alternativa lösningar genom andra entreprenörer parallellt med kommunens.
Näringsliv – för att få fler företag att etablera sig här bör vi skapa bättre förutsättningar för företagarna och vidareutveckla Landskronas möjligheter. Detta leder till ett rikare näringsliv och fler arbetstillfällen.
Trygghet – att kunna vistas ute på stadens torg och gator ser jag som en självklarhet. Jag menar att en aktiv stadskärna och levande byar där folk kan mötas även kvällstid ger trygghet
Förebyggande –att arbeta förebyggande med barn och ungdomar anser jag är lika viktigt som att satsa på bra undervisning och ett bredare kulturutbud för alla.
En bild skulle oxå bifogas och det blev denna

Vad sägs? Hade du röstat på mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har min röst!! Kram Jossan

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaaaa det är mycket bra
Kram
Beryl