9 jan. 2009

Åresummering

För någon timme sen klev jag av tåget efter en skidsemester i Åre. Fast jag är en aning trött nu så har det helt klart varit en bra resa och om jag ska sätta betyg så blir det givetvis mest ros. Boendet har varit bra, jag hade i och för sig gärna haft en större och bekvämare säng men lägenheten var det egentligen inget fel på och funkande bra. Ett stort plus var läget eftersom vi hade nära till liftarna och kunde åka sista åket ända fram till dörren. Perfekt! Snön har varit kall, mjuk och bra att åka i. Mycket nysnö, härligt! Förutom sista dagen då det började bli mildväder med snö som sörja. Maten har varit bra, både Cinas och Björns olika rätter har fallit mig i smaken. Sällskapet har varit trevligt, vi har haft det bra och skrattat mycket. Ljudnivån har dock varit hög med tre barn och många olika viljor men jag tycker nog ändå att jag lyckats okey med att inte gå i taket eller in i mig själv. Så trots det är skönt att sitta ensam i lägenheten längtar jag redan till imorgon (och till nästa resa). Tack för en intressant (!) semester………..

1 kommentar:

Anonym sa...

Seriöst!...... :-D