18 jan. 2009

Att kräkas eller inte


Vaknade i natt av att jag mådde tjyvtjockt. Var frusen och mådde illa och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Illamåendet har fortsatt hela dagen, ena timmen mår jag ganska prima medan jag en stund senare mår pekka. Trots det har jag gjort lite av varje i dag, bland annat varit på en lägenhetsvisning i Lund. Lägenheten var trevlig men jag kan väl inte säga att jag föll pladask för den. Läget var det bästa med den, det negativa var att det saknades bra garderobs möjligheter, kändes mindre än den är samt att den ligger på tredje våningen Tror nog att jag tycker att min nuvarande lägenhet är mysigare och bättre.

Veckan bjuder på en ny termin (termin fem) med ny kurs och jag hoppas verkligen att jag inte mår som jag gör nu. Hade varit tråkigt att missa en kursintroduktion. Kursen heter i alla fall socialt arbete i människobehandlande organisationer och innebär (om jag förstått det rätt) statskunskap. Ska blir spännande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas du mår bra idag. Du vet väl att man kan må illa av flera orsaker........????
Gillade ni Masala house?

Anonym sa...

*svälj*

Anonym sa...

Det finns en award från mig till dig hos mig! (om du har tid och lust....)
kram