27 okt. 2009

Mina favoriter

Jag har gjort lite uppdateringar på min blogg. Bland annat har jag sett över och lagt till dom bloggare som jag följer just nu. Dom nya är:
Therese, en tjej i klassen som jag egentligen inte umgås med men tycker är roligt att följa ändå. Hon har en trevlig blogg som får mig att småle vid flera tillfällen.
(har inget foto på henne)

Sandra, min lilla systerdotter som börjar bli stor, hela 13 år nu. Jag följer henne för möjligheten att lära känna hela henne nu som en tonårstjej.


Sandra

Emma, Björns goa 9 åriga dotter. Som nyblivna sambos håller vi på att lära känna varandra och eftersom hon inte bor med oss mer än varannan vecka är detta ett bra sätt att följa henne. Hon är inte alltid den flitigaste bloggaren med när hon skriver är det så klart skoj att ta del av det.

Emma

En som jag med sorg i hjärtat tagit bort är Jossan, min underbara vän som jag läste med i Örebro. Tyvärr har hon inte bloggat på ett bra tag därför fick hon trilla ur listan. Men jag hade önskat att hon skulle skärpa till sig och börja skriv igen. Det är ju så jag kan följa vänner på anstånd.



Jossan

Men läs gärna mina nya favoriter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är för god du ;) Saknar dig vännen!! Kramis

Anonym sa...

Söt tjej, vackert foto.