28 apr. 2010

Dubbelsuck!

Jag fick ju som sagt inte de bästa beskeden när jag var på halvårskontroll. Och värre blev det! Under den här månaden har jag fått besked om att jag har ytterligare två tumörer, så totalt tre alltså. Känns verkligen inte bra men vad göra? Om en vecka ska jag till onkologen för att göra upp en behandlingsplan. Så nu gäller det att fokusera, se till att vara i balans, tänka positivt, äta bra, motionera och leva gott!

Under tiden ser jag till att få i mig antioxidanter, i mängder!

3 kommentarer:

åsa sa...

åhhhhh, vad orättvist!!!
skickar massor med styrkekramar...
DU fixar detta Sara!

Fia sa...

ja orättvist!
skickar också en massa energi och styrkekramar!!!

saknat dina inlägg, så det va kul och läsa om golfen, spännande! sånt har en annan inte riktigt förstått sig på..

Goa kramar

Anonym sa...

Det är verkligen orättvist. !! Jag tänker på dig och skickar massor med styrkekramar.... Du fixar detta.. STORA KRaMAR från Jossan