14 juli 2009

Födelsedagar

Idag fyller kronprinsessan Victoria 32 år. En annan som också fyller år är Mats, min svåger. Jag vet inte om Victoria ska ha något kalas men hon har i alla fall inte ringt och bjudit mig. Däremot ska jag hem till Cina och Mats på hans födelsedagskalas. Det skulle bli lite lättare mat och kaffe med tårta i trädgården under eftermiddagen. Trevligt!

Mats är en person som det är mycket svårt att köpa presenter till. Det brukar alltid vara ett ständigt problem att få ihop något bra till honom. Detta år tror jag bestämt att jag lyckats (med en av presenterna i alla fall). Jag har köpt en ”huvudmassör” som jag hoppas är en fullträff. Sen har jag också köpt en bok och en skitfräck grytlapp i plast. Hoppas att han gillar det!

Vem kan egentligen motstå den helt underbara huvudmassören?
Jag upptäckte att jag knapp har några foto på Mats. Och dom jag har tittar han bort på och är inte speciellt bra. Så det får blir en foto på en av presenterna.

Inga kommentarer: